Tjekliste ved levering

Når du modtager din trappe, er det vigtigt, at det leverede efterses nøje. Følg denne tjekliste – gennemgå din leverede trappe. Husk at kontakte os med det samme, hvis der, mod forventning, er fejl og mangler:

Er emballagen intakt?

Det er vigtigt, at du ved modtagelse af trappen, omhyggeligt undersøger, om emballagen har lidt overlast, og om indholdet har taget skade. Eventuelle skader skal påføres fragtbrevet, ellers kan vi ikke gøre krav gældende for evt. fragtskade.

Er der skader på godset?

Noter på fragtbrev. Tag nogle billeder af skaden og kontakt os, så vi kan overtage sagen. Beskadiget gods må ikke pakkes ud før I har kontaktet os. Er fragtbrevet anmærkningsfrit, anses godset som godkendt. Vi kan efterfølgende ikke gøre krav gældende for evt. fragtskade

Hvis der er fejl og mangler, når du pakker ud

Varen kan have usynlige skader som først opdages, når delene pakkes ud. Anmeld skaden til os inden for 5 dage efter levering. Tag billeder af skaden og kontakt os.

Godkendt levering, når montage påbegyndes

I det øjeblik montagen påbegyndes betragtes alle trappedele som godkendt.

Skulle der mod forventning være fejl og mangler, så leverer vi hurtigst muligt nye trappedele. (Evt. spildtid godtgøres ikke.)

Se flere gode råd her – værktøj, montørbesøg og teknisk hjælp til Mål selv trappen.